درخواست یزد برای میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال

no-thumbs

سرپرست تیم هندبال پروفیل کیهان یزد گفت: باتوجه به چهار پیروزی پیاپی و قطعی شدن صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ دسته یک باشگاه های ایران، درخواست میزبانی این مرحله به اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و فدراسیون هندبال ارایه شده است.

به گزارش یزدی نیوزسعید صادقی مقدم با بیان اینکه استان یزد در سالجاری میزبانی مسابقات هندبال کشور را بر عهده نداشته است افرود: اعطای میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور به یزد سبب ترغیب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به این رشته ورزشی می شود.
وی ادامه داد: مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور از ۱۸ اسفند ماه آغاز می شود و از تیم راه یافته به این مرحله ۲ تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
سرپرست تیم هندبال پروفیل کیهان گفت: این تیم در لیگ دسته یک هندبال باشگاه های ایران با تیم های شهرداری نجف آباد، هیات هندبال شهرکرد و کنعان میناب همگروه است و تا پایان هفته چهارم با کسب چهار پیروزی پیاپی در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
صادقی مقدم افزود: تیم پروفیل کیهان یزد در پنجمین هفته لیگ دسته یک هندبال کشور از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه هفته جاری به میهمانی هیات هندبال شهرکرد می رود.
وی با قدردانی از حمایت رسانه ها از تنها نماینده استان در لیگ دسته یک هندبال کشور اظهار امیدواری کرد با صعود تیم پروفیل کیهان به لیگ برتر، تیمی از مرکز استان سال آینده در این رقابتها حضور یابد.
مسابقه های لیگ دسته یک هندبال باشگاه های ایران با شرکت ۱۲ تیم در جهار گروه برگزار می شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود می کند.
این رقابت‎‎ها در مرحله نهایی با حضور شش تیم به صورت متمرکز برگزار می شود و در نهایت تیم های اول و دوم به لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران صعود خواهند کرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..