کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا در یزد

no-thumbs

کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا عصر روز یکشنبه با حضور مربیانی از نقاط مختلف کشور در استادیوم شهید نصیری یزد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این دوره که به مدت ۲۰ روز و بصورت تئوری و عملی و زیر نظر فدراسیون فوتبال پیگیری می شود ۲۱ نفر از مربیان استان های یزد ، کرمان ، تهران ، فارس ، البرز و اصفهان حضور دارند.
مربیان شرکت کننده در این دوره آموزش های مورد نیاز را طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا و زیر نظر مدرس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران (محمد رضا خطیب ) را فرا می گیرند .
در آیین افتتاح این دوره رئیس هیات فوتبال استان یزد به اهمیت آموزش و دانش افزایی ، توجه به مسائل فرهنگی ، نقش الگویی مربیان برای نوجوانان و جوانان و لزوم بکارگیری آموخته ها و انتقال آنها به بازیکنان اشاره کرد.
عبدالرضا دستا افزود: آموزش های مربوط به علم مربیگری باید در پایان برگزاری دوره در نگاه ، عمل و رفتار مربیان به منصه بروز و ظهور برسد و شاهد تحول و ارتقای فوتبال در آینده باشیم.
رئیس هیات فوتبال استان یزد همچنین به اهمیت و همراه شدن مسائل فنی در کنار توجه به مسائل فرهنگی به عنوان یک ضرورت همیشگی اشاره و خواستار تحقق آن در جامعه هدف شد.
دستا گفت: قطعا نسل جوان از مربیان فوتبال الگو می گیرند بنابراین شایسته است تا آنها از هر حیث نمونه باشند تا بتوانند رسالت و وظایف خطیر خود به خوبی در این عرصه مهم اجرا کنند.
همچنین مدرس فدراسیون فوتبال به نقش برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای علمی و عملی مربیان در راستای تقویت فوتبال و گسترش آن اشاره کرد.
محمد رضا خطیب گفت: برگزاری دوره های آموزشی همواره مورد توجه فدراسیون و هیات ها و یزد بوده و قطعا باید همواره توسط مسئولان به آن عنایت خاص بشود.
استان یزد دارای حدود ۲۰۰ مربی فوتبال با درجات مختلف علمی است که حدود ۵۰ نفر آنها فعال هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..