حضور خوشه طلای یزد در نمایشگاه طلا و جواهر تهران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از حضور اعضای خوشه طلای استان یزد در قالب اخذ غرفه مشترک در نهمین نمایشگاه طلا، جواهر و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، "ذبیح ا… زارع"  با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که با حضور ۱۴۰ شرکت ایرانی و ۱۰ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، ارمنستان، تایلند، انگلیس و بلژیک برگزار شد، تعدادی از ذینفعان خوشه طلای استان یزد حضور دارند.

زارع با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه خوشه طلای یزد گفت: صنعت طلا و زرگری در استان یزد از سابقه دیرینه ای برخوردار است و این هنر- صنعت جایگاه ویژه ای در یزد دارد بطوریکه از دیرباز طلای یزد از شهرت بسیاری برخوردار بوده است.

وی افزود: معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی های استان یزد در این زمینه، آشنایی سایر تولیدکنندگان با نوین ترین طرح ها و برنامه های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و رایزنی برای انتقال تکنولوژی و مایشن آلات مرتبط از مهمترین اهداف حضور خوشه طلا در این نمایشگاه است.

زارع خوشه های صنعتی را یکی از راهکارهای ارتقاء سطح توانمندی تولیدکنندگان داخلی و افزایش رقابت پذیری آنها در بازار داخل و خارج عنوان کرد و یکی از دلایل رونق گرفتن بازار محصولات خوشه های صنعتی استان یزد را در داخل و خارج از کشور اقدامات این پروژه ها برشمرد.

وی ادامه داد: تولیدات ارائه شده از سوی صنعتگران یزدی در این نمایشگاه مورد استقبال فراوان بازدیدکنندگان قرار گرفت و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه با حضور در غرفه مشترک خوشه از نزدیک با توانمندیها و مصنوعات طلای یزد آشنا شدند.

گفتنی است: نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر هشت هزار متر مربع از سوی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی ایران و در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا یکم اسفندماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ آماده بازدید علاقه مندان است.

بخش نظردهی بسته شده است..