فعالیت‌های نهضت سواد آموزی در زندان‌های یزد

no-thumbs

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در نشستی با حضور معاون سلامت و مسئولین فرهنگی اداره کل زندان‌های یزد گفت: فعالیتهای نهضت سواد آموزی در زندانهای یزد، منحصر به فرد است.

به گزارش یزدی نیوزنشست معاون اداره کل زندان های استان یزد با معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به منظور بررسی عملکرد و رفع مشکلات سواد آموزی در زندان های استان برگزار شد.

 
معاون اداره کل زندان های استان یزد در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت سوادآموزی در زندان های استان اظهار امیدواری کرد مشکلات و موانع احتمالی هر چه زودتر برطرف و همکاری دو اداره در سطح بالاتری ادامه یابد.
 
در ادامه مرآت امین الرعایا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز به تشریح فعالیتهای انجام شده در حوزه نهضت سواد آموزی پرداخت و با بیان اینکه فعالیتهای نهضت سواد آموزی در استان یزد و بخصوص در زندانهای استان، منحصر به فرد است، خواستار حل مشکل پرداخت سرانه آموزشی به سوادآموزان زندان مرکزی و زندان اردکان شد.
 
در ادامه این نشست مسئولین و کارشناسان فرهنگی زندان ها به ارائه نظرات خود درخصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی سوادآموزی در زندان ها پرداختند و مصوبات جدید در این خصوص به تصویب رسید.
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..