دستگیری باند خرده فروشان مواد مخدر در ده بالا

به گزارش یزدی نیوزفرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری باند خرده فروشان مواد مخدر در ده بالا خبرداد.
سرهنگ احمد غلام زاده گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر ماموران پلیس از خبری پیرامون فروش موادمخدر توسط اعضای یک باند در روستای ده بالا باخبر شدند.
غلام زاده ادامه داد: عوامل تجسس و اطلاعات پاسگاه انتظامی شیرکوه با بررسی و تحقیقات گسترده مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار فروشنده موادمخدر را دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این باند مقداری موادمخدر و آلات و ادوات استعمال موادمخدر را کشف کردند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق موتورسیکلت و اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در سطح شهر یزد خبرداد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران روز گذشته حین گشت زنی در خیابان های شهر به یک راکب موتورسیکلت مشکوک و او را متوقف کردند.
رضایی افزود: ماموران پلیس پس از درخواست مدارک از راننده متوجه شدند موتورسیکلت موردنظر سرقتی است و وی را برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مسئول ادامه داد: سارق در بازجویی های به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر یزد اعتراف کرد.
رضایی خاطر نشان کرد: شهروندان وسابل نقلیه خود را به وسایل ایمنی ضد سرقت از قبیل قفل و زنجیر مجهز کنند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک انبار در شهر یزد هزار و ۲۰۰ عدد تشک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.
سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان از خبری پیرامون ورود و دپوی یک محموله تشک قاچاق در یک انبار در شهر یزد مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ضمن اشاره به شناسایی انبار موردنظر و اخذ مجوز قضائی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار تشک های خارجی قاچاق فاقدمجوز گمرکی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله تشک خارجی قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: اموال کشف شده تحویل گمرگ استان شد.
رضایی خاطرنشان کرد: متهم قصد توزیع این محموله قاچاق در بازار را داشت که توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..