چهارمین همایش ملی آسیب شناسی آموزش سازمانی

چهارمین همایش ملی آسیب شناسی آموزش سازمانی با حضور شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس در روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم بهمن‌ ماه سال جاری در سالن همایش های کتابخانه ملی تهران برگزار شد..

به گزارش یزدی نیوز به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس، این کنفرانس با محوریت بررسی آسیب های رویکردی دربرنامه ریزی و تدوین آموزشهای سازمانی، شناخت منابع اشتباه و خطا، موانع و تفاوت های برنامه ریزی آموزشی در سازمانها و … با حضور اعضای هیات علمی، مدیران، کارشناسان آموزش و توسعه منابع انسانی از مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

در این همایش مشاوران برجسته کشوری از جمله دکتر خراسانی و دکترسپهری حضور داشتند.
چهارمین همایش ملی آسیب شناسی آموزش سازمانی  پس از ۲ روز با برگزاری چند سمینار جانبی درحوزه تکنیک های بهبود فرایند نیازسنجی و اثربخشی آموزشی و  الزامات مدل های شایستگی در فرایند آموزش به کار خود پایان داد.

همچنین شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس در نمایشگاه جانبی این همایش، نرم‌افزارهای مدیریت فرایند آموزش (آکسون) و سیستم نرم‌افزاری ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه را برای پتروشیمی خراسان، فولاد اکسین خوزستان، سیمان بهبهان و…  ارایه نمود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..