یزد، جزو سه استان برتر در زمینه خلع ید از اراضی ملی

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل جهاد کشاورزی استان یزد گفت: اگر چه استان یزد جزو سه استان برتر در زمینه خلع ید در کشور است ولی این موضوع نباید خللی در حمایت از سرمایه گذاری ایجاد کند.
 سید جمال سجادی پور  در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان اشکذر اظهار داشت: هدف دولت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری جدید است و این شورا ضمن اعلام حمایت کامل ، در خصوص واگذاری زمین به واحد های تولیدی که متناسب با عرصه و عیان ظرفیت خود را افزایش داده، اقدام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه توجه به حفظ و صیانت از اراضی ملی در شهرستان اشکذر ستودنی است افزود: واگذاری زمین در کمیسیون های تخصصی و توسط متولیان امر با دقت و ریز بینی خاص و در مدت زمان یک ماهه انجام می گیرد که این موضوع ضمن کاستن خطاها از بسیاری مشکلات احتمالی نیز جلوگیری می کند .
محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذر با بیان اینکه صیانت و حفاظت از اراضی ملی وظیفه ای همگانی است اظهار داشت : متولیان امر با دقت و توجه بیشتری در زمینه واگذاری زمین اقدام نمایند تا این موضوع سوء استفاده های احتمالی را به حداقل برساند.
وی طولانی شدن روال اداری پرونده های خلع ید را از مشکلات مطرح شده در این شورا عنوان کرد و گفت : طولانی شدن زمان بررسی پروانه های خلع ید ضمن اینکه فرسایشی شدن روال اداری را در پی دارد سبب از بین رفتن سرمایه های بیت المال نیز می شود .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..