هشدار یک مسئول:

۴۰۰۰ فعال آژانس‌های درونشهری از تاکسیرانی یزد ناراضی هستند

معاون فرماندار یزد با تاکید بر اینکه شهرداری یزد باید به سازمان تاکسیرانی تذکر بدهد، گفت: تاکسیرانی یزد ۴۰۰۰ فعال آژانس‌های درونشهری یزد را ناراضی کرده است.

به گزارش یزدی نیوز علیرضا جلالی در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: یکی از نکته‌هایی که مردم به ما مراجعه می‌کنند و نسبت به عدم اجرای آن اعتراض دارند، بحث آژانس‌های درون‌شهری است که مطابق قانون انجام نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران، آژانس‌های داخل شهری باید به صنف واگذار شود و اتحادیه مشخص کار مربوط  به آنها را پیگیری کند تا به این وسیله رونق بهتری در کار آنها وجود داشته باشد.

معاون طرح و برنامه فرماندار یزد تصریح کرد: با وجود اینکه این مصوبه رسمیت کامل دارد و لازم الاجرا است، تاکسیرانی یزد نسبت به اجرای این مصوبه موضع‌گیری کرده و همین موضوع اعتراض فعالان در این عرصه را فراهم کرده است که چرا تاکسیرانی حاضر نیست خود را از بحث آژانس‌های درونشهری کنار بکشد.

جلالی خاطرنشان کرد: طبق قانون بیان شده است که شهرداری موظف است خود را از این بخش کنار کشیده و بگذارد که اتحادیه کار خودش را انجام دهد و شهرداری تنها وظیفه نظارت بر عملکرد آنها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ۴۰۰۰ نفر با این موضوع به‌صورت مستقیم در شهر یزد در ارتباط هستند، گفت: اقدامات تاکسیرانی زمینه نارضایتی تمام این افراد را فراهم کرده است.

معاون طرح و برنامه فرماندار یزد ادامه داد: شهرداری نسبت به اجرای قانون به تاکسیرانی که یکی از سازمان‌های تابعه آن است تذکر لازم را بدهد تا قانون به صورت کامل اجرایی شود و نارضایتی‌های ایجاد شده از بین برود.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..