نظارت بر مهمانپذیرها و هتلهای یزد در ایام نوروز

به گزارش یزدی نیوز رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه نظارت بر مهمانپذیرها و هتل‌های یزد در ایام نوروز افزایش یابد، گفت: جلوی فعالیت مهمانپذیرهای غیر مجاز گرفته شود.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه نظر کل شورا این است هر طرحی که نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد مورد قبول واقع نشود، اظهار داشت: هیچ یک از اعضای شورای شهر موافق ایجاد مزاحمت برای مردم نیستند.

وی با اشاره به اعتراض‌های بازاریان نسبت به مشکلات کف سازی خیابان قیام، خاطرنشان کرد: پیش از عید کاری انجام شود که بخشی از مشکلات بازاریان برطرف گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شهر یزد در ایام نوروز پذیرای تعداد زیادی گردشگر است، گفت: در ایام عید بعضی مواقع اجناسی که به عنوان محصولات یزد ارائه می‌شود کیفیت لازم را ندارد ولی با قیمت بالاتر از قیمت کیفیت اصلی فروخته می‌شود.

زارع با تاکید بر اینکه مسافرانی که به یزد می‌آیند توقع دارند در شهر دارالعباده، شاهد چنین مسائلی نباشند، گفت: در میدان خان یزد که از میدان‌های قدیمی و تاریخی یزد به حساب می‌آید خودروهای زیادی پارک می‌کنند و مسافران نوروزی نسبت به این موضوع اعتراض زیادی داشتند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که برای ایام نوروز در یزد وجود دارد، بحث تخلف برخی از  مهمانپذیرها و هتل‌هایی است که در ایام عید پذیرای مسافران نوروزی هستند، به همین دلیل باید بر فعالیت آنها نظارت بیشتری صورت گیرد.

رئیس شورای اسلایم شهر یزد خاطرنشان کرد: افرادی هم هستند که منازل شخصی خود را به مسافران نوروزی اجاره می‌دهند، این افراد هم گران حساب می‌کنند و هم یک سری مسائل و مشکلات دیگری دارند که لازم است نسبت به ساماندهی چنین مواردی و بر خورد با تخلفات احتمالی اقدامات لازم صورت گیرد

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..