برگزاری «محفل انس با قرآن» با حضور نابغه قرآنی در یزد

به گزارش یزدی نیوزمحفل «انس با قرآن کریم» با حضور حنانه خلفی، نابغه قرآنی و اقشار مختلف در مهدیه یزد برگزار شد.
مصطفی خلفی، پدر حنانه خلفی در این مراسم گفت: حنانه از چهارسالگی روخوانی و روانخوانی قرآن و از پنج سالگی حفظ قرآن را شروع کرد و ظرف مدت دو سال حافظ کل قرآن شد.
وی ادامه داد: او در سال ۹۳ و ۹۴ بالغ بر ۱۲۰۰ برنامه را اجرا کرده است و در این مدت کوتاه، ۲سفر به لبنان، ۱ سفر به ترکیه، ۳ سفر به عراق، ۲سفر به سوریه، ۱سفر به روسیه، ۱سفر به امارات داشته است و از جمله افتخارات او نفر اول در مسابقات اوقاف، نفر سوم در مسابقات بین المللی احسن الاصوات امارات است.
خلفی در پاسخ به اینکه چگونه دختر شما به این موفقیت دست یافت گفت: مادر حنانه در هنگام بارداری زیاد قرآن میخواند و به صفحات قرآن نگاه می کردند.
وی ادامه داد: در هنگام تولد نیز صوت قرآن از سوره های جزء ۳۰قرآن را برای حنانه می گذاشتند و با صدای قرآن خوابش می برد و در سه سالگی متوجه شدیم که حنانه همان آیات را با لحن و آهنگ به زبان آورد و از چهار سالگی به کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن رفت و از پنج سالگی حفظ قرآن را شروع و ظرف ۲ سال حافظ کل قرآن شد.
پدر حنانه خلفی با تاکید براینکه عامل اصلی حافظ شدن فرزند، خانواده است گفت: خانواده باید بستر مناسب را برای فرزندان آماده کند. باید با بازی شرایط را برای کودکانمان ایجاد کنیم که قرآن را حفظ کنند.
خلفی تصریح کرد: ما برای حفظ قرآن، حنانه را روی تاب می گذاشتیم و درحین تاب بازی قرآن را حفظ می کرد و برای مرور آیات نیز بادکنکی به دستش میدادم و حنانه بادکنک را بالا و پایین می انداخت و آیات رو میخوند.
اجرای نمایش جریان حدیث کساء توسط گروه غدیر، اجرای شعرخوانی در وصف حضرت فاطمه (س)، اجرای گروه سرود کبوتران حرم به سرپرستی محمدصادق آتشی از جامعه القرآن_واحد برادران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..