از اول اسفند:

اجرای طرح تست تشخیص سریع ایدز در مراکز درمان اعتیاد یزد

رئیس انجمن صنفی موسسین مراکز درمان اعتیاد یزد گفت: آموزش و مشاوره رایگان پیشگیری از رفتارهای پرخطر و تست تشخیص سریع ایدز از اوایل اسفند در تمامی مراکز درمان اعتیاد استان انجام می شود.

به گزارش یزدی نیوز«مجتبی غالبی» با اشاره به ضرورت ارتقائ سطح آگاهی مردم در راستای پیشگیری از معضلات رفتارهای پرخطر، اظهار کرد: آموزش و مشاوره رایگان پیشگیری از رفتارهای پرخطر و تست تشخیص سریع ایدز از اوایل اسفند در همه مراکز درمان اعتیاد استان انجام می‌شود.

وی پیشگیری از رفتارهای پرخطر به بیماران و خانواده‌های آن‌ها را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: رفتارهایی نظیر تزریق مواد مخدر و رفتارهای غیرایمن از جمله مصادیق رفتارهای پرخطر هستند که مردم باید آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند.

رئیس انجمن صنفی موسسین مراکز درمان اعتیاد استان یزد افزود: این دوره آموزشی با حمایت معاونت درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، اداره بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون ۲۰ هزار مددجو در مراکز درمان اعتیاد استان در حال درمان هستند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۲۴ مرکز درمان اعتیاد رایگان در سطح استان فعالیت می‌کنند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..