فیلم «مادری»اکران شد:

استقبال خوب یزدی‌ها از فیلم یزدی جشنواره فیلم فجر

فیلم «مادری» ساخته رقیه توکلی، فیلمسازی جوان یزدی در دو سانس در یزد اکران شد و یزدی‌ها به رغم سرمای هوا و وزش شدید باد برای تماشای این فیلم به سینما آمدند.

به گزارش یزدی نیوزدر ادامه اکران ۱۶ فیلم از فیلم‌های راه یافته به جشنواره فیلم فجر در یزد، فیلم های مادری و یادم تو را فراموش در یزد اکران شد.

گرچه پیش‌فروش بلیت فیلم های این جشنواره در یزد نتوانست نظر دست اندرکاران امر را جلب کند و بخشی از فروش بلیت به گیشه سینما سپرده شد، اما فیلم مادری توانست به رغم سرمای هوا و وزش باد شدید، مردم را به سینما بکشاند.

فیلم مادری ساخته رقیه توکلی، فیلمساز جوان یزدی است و علاقه هنردوستان یزدی به تماشای ساخته همشهری خود آنها را به سینما کشاند و وضعیت بهتری از فروش بلیت برای این فیلم رقم زد.

فیلم رقیه توکلی در سانس‌های ۱۵ و ۱۹ در سینما تک اکران شد و در سانس های ۱۷ و ۲۱ نیز فیلم علی عطشانی با عنوان «یادم تو را فراموش» نمایش داده خواهد شد.

اکران فیلم‌های جشنواره تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد و هر روز دو فیلم در سینما تک یزد در دو سانس نمایش داده خواهد شد و در واقع سانس‌های ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ یکی از سالن‌های سینما تک به اکران فیلم های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اختصاص یافته است.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..