برگزاری دوره مربیگری فوتبال ساحلی آسیا در یزد

no-thumbs

رئیس هیات فوتبال یزد از برگزاری دوره مربیگری سطح یک فوتبال ساحلی آسیا در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعبدالرضا دستا  افزود: این دوره زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز شنبه ۱۶ بهمن ماه امسال به مدت ۵۰ ساعت و به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.
وی ادامه داد: ۲۰ نفر از مربیان تیم های لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی سراسر کشور زیر نظر مدرسان AFC ( کوروش شجاع و عباس هاشم پور ) آموزش های لازم را طبق برنامه فرا می گیرند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: دوره عملی این کلاس در محل هتل راه و ما در صفائیه و همچنین آموزش های عملی در مجموعه ورزشی شهدای سلمان محله مرد آباد یزد برگزار می شود.
دستا گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد و هیات فوتبال استان یزد با برنامه ریزی کمیته فوتبال ساحلی متولی برگزاری و میزبانی این دوره معتبر هستند.
وی افزود: در سال گذشته نیز اولین دوره با حضور ۲۰ مربی به خوبی و با موفقیت در استان یزد برگزار شده که قطعا این میزبانی ها نقش مهمی در معرفی استان و ارتقای فوتبال ساحلی خواهد داشت.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: هم اکنون تیم های فوتبال ساحلی کویر و برسام شهرستان اردکان و همچنین مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر باشگاه های ایران حضور دارند.
دستا از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی دهه فجر و همچنین راه اندازی لیگ استان در آینده نزدیک خبر داد که توسط کمیته فوتبال ساحلی این هیات در حال پیگیری است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..