اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر از ۱۴ بهمن در یزد

no-thumbs

مسؤول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز اکران فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در یزد از 14 بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزامیر ترقی‌نژادبا اشاره به اینکه در مجموع ۱۶ فیلم منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه در یزد اکران می‌شود، اظهار داشت: هر فیلم در دو سانس و در پردیس سینمایی تک به نمایش درخواهد آمد.

وی عنوان کرد: در روز ۱۴ بهمن‌ ماه فیلم‌های «سد معبر» به کارگردانی محسن قرائی در دو سانس ۱۵ و ۱۹ و «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی در سانس‌های ۱۷ و ۲۱ اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم‌های «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی در سانس‌های ۱۵ و ۱۹ و «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در سانس‌های ۱۷ و ۲۱ به نمایش درخواهد آمد.

ترقی‌نژاد خاطرنشان کرد: در روز ۱۶ بهمن فیلم‌های «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و «بن‌بست» به کارگردانی حمید کاویانی نمایش داده می‌شود.

مسؤول روابط عمومی اداره ارشاد استان یزد، «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و «دعوت‌نامه» به کارگردانی مهرداد فرید همچنین «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی و «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده را فیلم‌هایی معرفی کرد که در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن روی پرده سالن‌های سینما تک نمایش داده می‌‌شود.

وی یادآور شد: فیلم‌های «21 روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و «چراغ‌های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی را نیز فیلم‌های روز ۱۹ بهمن اعلام کرد.

ترقی‌نژاد ادامه داد: فیلم «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و «ماجرای نیم روز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در روز ۲۰ بهمن همچنین فیلم‌های «سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده و «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری فیلم‌های ۲۱ بهمن، آخرین روز اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم هستند.

وی اظهار داشت: همه فیلم‌ها در سانس‌های ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ به نمایش در می‌آید و هر دو سانس در یک روز متعلق به یک فیلم است.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..