جشنواره وحدت دستان ابریشمی ویژه بانوان یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در راستای توجه به توسعه کارآفرینی در استان، جشنواره جشنواره وحدت دستان ابریشمی ویژه بانوان یزد برگزار می‌شود.

 محمدحسین ریاحی در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های این کمیته مردمی است، اظهار داشت: بالغ بر یک هزار برنامه توسط کارفرمایان در استان یزد انجام می‌شود.

وی  با اشراه اینکه ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) از جمله برنامه های این ستاد است، گفت: امسال تمام دستگاه‌های مرتبط با جامعه کارگری و کارفرمایی در قالب این کمیته دیده شده‌اند و از ظرفیت آنها برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌ها استفاده شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اهمیت توجه به بانوان در برنامه‌های این کمیته، عنوان کرد: جشنواره وحدت دستان ابریشمی ویژه بانوان در استان یزد و ویژه این ایام برگزار می‌شود.

دبیر کمیته کار و تلاش ستاد دهه فجر استان یزد افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی نظیر کتاب‌خوانی و عکاسی با موضوع انقلاب،  برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه کار و تلاش، تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و ورزشی ویژه جامعه کار و تولید از جمله مهمترین ‌های این کمیته در ایام دهه فجر است.

وی دیدار با خانواده معزز شهدای کارگر و شهید آتش نشان، جشن انقلاب همزمان با میلاد حضرت زینب توسط مدیریت تامین اجتماعی، برنامه‌های بازدید دانشجویی، برگزاری همایش علمی مهارت‌های زندگی ویژه بانوان، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب ویژه فرزندان جامعه کار و تلاش را هم از جمله دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: موسسه خیریه فرزندان آسمانی هم یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..