رتبه نخست کمیته تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد در کشور

no-thumbs

کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد، با کسب امتیاز 100، رتبه اول را میان استان های کشور بدست آورد.

به گزارش یزدی نیوزمسئول کمیته تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد  گفت: کسب این رتبه از سوی سرپرست دفتر استانداردها و نظارت بر طرح های آماری مرکز آمار ایران به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد اعلام شده است.
محمدضیاء اولیاء افزود: کمیته تبلیغات توانست با اجرای ۳۰ شاخص ابلاغی از سوی مرکز آمار ایران، امتیاز کامل تبلیغات را در طول اجرای سرشماری کسب کند.
وی تصریح کرد: کمیته تبلیغات علاوه بر آن، مستندات ۵۰ اقدام ابتکاری را به مرکز ارسال کرده است.
مسئول کمیته تبلیغات سرشماری یزد خاطرنشان کرد: مستندات تبلیغات سرشماری استان با عنوان 'روزشمار سرشماری' پایان آذرماه و در مهلت مقرر در قالب ۲ جلد و ۷۵۰ صفحه به مرکز آمار ارسال شد.
وی افزود: ستاد سرشماری استان در این ارتباط از تلاش ها و حمایت های خبرگزاری ها، سایت های خبری، کانال های خبری در فضای مجازی و صداوسیما قدردانی می کند.
اولیاء، کسب این رتبه را حاصل تلاش دستجمعی متصدیان روابط عمومی و تبلیغات استان یزد و ۱۰ شهرستان استان عنوان کرد و از حمایت های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاون آمار و اطلاعات سازمان در راستای اجرای طرح های اطلاع رسانی و تبلیغاتی قدردانی کرد.
هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول به صورت اینترنتی بوده و از سوم مهر آغاز شد و با تمدید تا جمعه ۳۰مهرماه ادامه یافت.
استان یزد با ثبت نام ۱۹۷ هزار خانوار، جمعیتی حدود ۶۵۰ هزار نفر و پیشرفت ۵۸ درصدی جمعیت در سرشماری اینترنتی، توانست رتبه عالی را در این مرحله کسب کند.
همزمان با سرشماری اینترنتی، ۳۲۰ مامور از روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه کار مرحله دوم و مراجعه حضوری به منازل مردم را آغاز کردند که تا ۲۸ آبان ماه ادامه دارد.
بر اساس سرشماری سال ۹۰ جمعیت استان یزد کمتر از یک میلیون و ۸۰ هزار نفر بوده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..