۳۰۰ کتابخانه استان یزد مجری برنامه‌های ویژه دهه فجر

no-thumbs

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: در ایام دهه فجر امسال بالغ بر 300 کتابخانه استان یزد مجری برنامه‌های ویژه دهه فجر خواهند بود.

به گزارش یزدی نیوزرقیه دوست فاطمی‌ها در دومین نشست ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: امسال برای نخستین بار کمیته کتاب و کتابخوانی ستاد دهه فجر در یزد تشکیل شده و تلاش می‌کنیم در نخستین سال فعالیت این کمیته، برنامه‌های مناسبی در سطح کتابخانه‌ها برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال ۳۰۰ برنامه در ۳۰۰ کتابخانه استان یزد برگزار می‌شود ضمن اینکه ۱۰۰ جلسه خاطره‌گویی نیز در ۱۰۰ کتابخانه استان برپا خواهد شد.

دوست‌فاطمی‌ها همچنین از برگزاری نشست تخصصی اخلاق با محوریت اندیشه‌های امام خمینی (ره) در بیت شهید محراب استان یزد، آیت‌الله صدوقی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

رئیس کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این جلسه از تلاش برای برگزاری جشن‌های شاد، هدفمند و مردمی با مشارکت زنان استان یزد در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: با مشاوران حوزه بانوان فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان نیز در این زمینه هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

کرمانیان بیان کرد: از ظرفیت زنان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال بهره‌ خواهیم گرفت و تاکنون نیز جشن‌های بسیاری در سراسر استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز در این نشست از برگزاری ۳۶۷ برنامه شاد، متنوع و خلاقانه برای کودکان و نوجوانان استان یزد در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: مخاطبان ما نسل سوم و چهارم انقلاب هستند بنابراین تلاش می‌کنیم با زبانی متفاوت فرهنگ انقلاب اسلامی را به آنها منتقل کنیم.

عباس دانافر از اجرای برنامه‌های ویژه در ویژه برنامه کوچه انقلاب خبر داد و گفت: ایستگاه فعالیت‌های هنری نیز با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در سطح شهر برپا می‌شود.

وی همچنین از رونمایی از فیلم موسیقیایی کودک و نوجوان در استان یزد خبر داد.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..