۵ پروژه ورزشی در یزد افتتاح می‌‌شود

no-thumbs

جانشین کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان یزد از افتتاح پنج پروژه ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی‌محمد شیخی در جلسه ستاد دهه فجر استان یزد به ریاست استاندار از اجرای بالغ بر هزار و ۲۰۰ برنامه توسط کمیته ورزش و جوانان در سطح شهرستان‌های استان یزد خبر داد.

وی بیان کرد: از این تعداد ۴۰۰ برنامه روستایی، ۳۵۰ برنامه در ادارات، ۴۵۰ برنامه توسط هیأت‌های ورزشی و ۸۰ برنامه نیز فرهنگی است.

شیخی همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی در استان یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه در هر شب از ایام‌الله دهه فجر در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

جانشین کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان یزد یادآور شد: امسال در ایام دهه فجر المپیاد ورزشی در ۲۷ رشته در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی همچنین از افتتاح پنج پروژه ورزشی در طول ایام‌الله دهه فجر در مناطق مختلف استان خبر داد و عنوان کرد: تلاش شده همه شهرستان‌ها از برنامه‌های این کمیته بهره‌مند شوند.

شیخی همچنین از برگزاری ششمین همایش ورزش شهروندی در ۳۰ رشته ورزشی خبر داد و اظهار داشت: این همایش با همکاری ۱۱ هیأت ورزشی در پارک بزرگ شهر و در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه برگزار می شود.

وی یادآور شد: توسط هیأت ورزش‌های همگانی استان یزد نیز بالغ بر ۴۴ برنامه تدارک دیده شده که در سطح پارک‌های استان به مرحله اجرا گذاشته می‌‌شود.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..