بهره‌مندی شهرک‌های صنعتی یزد از سیستم ارتباطی GSM

به گزارش یزدی نیوزمعاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از بهره‌مندی چهار شهرک و ناحیه صنعتی استان از سیستم مخابراتی GSM برای برقراری ارتباطات مخابراتی خبر داد.
 ‌علی نقیبی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به رسالت این شرکت در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز خدماتی و ارتباطی برای واحدهای صنعتی، در تعدادی از نواحی صنعتی استان که از امکانات مخابراتی برخوردار نبودند، سیستم ارتباطی GSM با همکاری شرکت مخابرات استان طراحی و اجرایی شد.

وی افزود: در حال حاضر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بافق و نواحی صنعتی بهاباد، هرات و بهمن ابرکوه می‌توانند از خدمات ارتباطی همچون تلفن همراه،‌ اینترنت، فاکس و ایمیل استفاده کنند.

نقیبی با اشاره به نیاز صنعت به برقرای ارتباطات مخابراتی، اظهار کرد: در دنیای امروز که به دنیای ارتباطات نامگذاری شده است، استفاده از وسایل ارتباطی همچون تلفن همراه و اینترنت دارای اهمیت دوچندانی است و تولید کنندگان نیز از این قاعده مستشنی نیستند.

وی ادامه داد: سیستم ارتباطی GSM به معنای سیستم جهانی ارتباطات همراه است و در سال‌های گذشته در مناطق روستایی و صعب العبور که تلفن نداشتند، مورد استفاده قرار می‌گرفت.

نقیبی در خصوص نقش زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرکهای صنعتی نیز بیان کرد: هرچه خدمات زیرساختی در زمینه‌های ایجاد شبکه آب، گاز، مخابرات و شبکه‌های حمل‌ و نقل و دسترسی برای واحدهای صنعتی بیشتر شود، روند کسب و کار آنها با سرعت بیشتری طی‌خواهد شد و همچنین تمایل واحدهای صنعتی برای حضور در شهرک‌های صنعتی بیشتر می‌شود.
 

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..