انتقاد شدیدسرمربی تیم فولاد یزد:

قرار نبود در این مسابقه حاضر شویم/شرایط بحرانی داریم/مطالبات بازیکنان پرداخت نشده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد با اشاره به شرایط بحرانی تیمش به لحاظ مالی گفت: بازیکنانم حاضر به حضور در این مسابقه نبودند و قرار نبود دراین مسابقه و درمقابل ملوانان حاضر شویم .

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری در نشست خبری پس از شکست تیمش در مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنانم ، آنها حاضر نبودند به انزلی بیایند.
وی با اشاره به سفر ۱۴ ساعته برای رسیدن به این مسابقه در بندرانزلی افزود: تنها دو ساعت تا آغاز بازی زمان داشتیم و هیچ فیلمی از بازی های ملوان ندیده بودیم .
امیری یادآور شد: برای نخستین بار در طول دوران ورزشی ام ترکیب تیمم را در رختکن مشخص کردم و اینها ، از جمله مشکلاتی است که به مسئولان فوتبال یزد بر می گردد.
وی با اظهار رضایت از تلاش بازیکنانش در این مسابقه گفت: ملوان بندرانزلی تیم خوبی است و امیدوارم که با کسب امتیازات لازم در لیگ یک ، دوباره به لیگ برتر برگردد.
تیم فوتبال فولاد یزد در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور ( جام آزادگان) عصر پنجشنبه و در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان ملوان بود که در نهایت با شکست یک بر صفر در مقابل تیم میزبان ، با دست خالی به خانه برگشت.
تیم فوتبال فولاد یزد از ۲۰ بازی انجام شده در این فصل ، تنها موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده و با تفاضل گل منفی ۱۵ ، در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..