یزد در اجرای طرح سپاس رتبه اول کشور را کسب کرد

no-thumbs

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از کسب رتبه اول کشور توسط این نهاد در اجرای طرح سپاس در میان استان های مختلف خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ابراهیمی  افزود: در قالب طرح سپاس مدیران اجرایی در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان با حضور در منازل شهیدان از مقام شهدا تجلیل و از صبر و مقاومت خانواده های آنهاقدردانی می کنند.
وی ادامه داد: در یکسال گذشته طرح سپاس در اکثر مناطق و شهرستان های استان با حضور فعال و همراهی بسیار خوب مدیران اجرایی به نحو شایسته برگزار شده و امسال نیز تداوم خواهد یافت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: تکریم خانواده های شهیدان یک رسالت مهم ، همیشگی و اثربخش است و باید در قالب طرح سپاس این برنامه معنوی با قوت ادامه یابد .
ابراهیمی با قدردانی از حمایت مسئولان ارشد استان یزد در اجرای خوب طرح سپاس تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان یک رسالت عظیم و ماندگار محسوب می شود.
وی گفت: بدون شک خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را باید یک توفیق بزرگ الهی محسوب کرد که نزد خداوند منان دارای مزد و نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب مقدس اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..