یزد؛ استان برتر در برگزاری یادواره‌های شهدا

no-thumbs

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: به لطف خدا و عنایت شهدا یادواره‌های متعددی در سطح استان برگزار می‌شود و رتبه اول کشور را در این زمینه دارا هستیم.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد روز گذشته در نشست شورای معاونان بنیاد در بافق اظهار کرد: جلب رضایت و تکریم جامعه هدف اولویت کار بنیاد است و همه خادمان شهدا در تلاش هستند ضمن خدمت صادقانه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران رضایت خداوند را کسب کنند.

ابراهیمی تاکید کرد: ما باید در برابر مشکلات جامعه هدف شنونده خوبی باشیم تا بتوانیم بهترین کمک را به آنها انجام دهیم که رضایت بیشترشان را جلب خواهد کرد.
وی با اشاره به لزوم تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی تصریح کرد: از آنجا که بنیاد نهادی است که در تمام زمینه‌ها به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت رسانی می‌کند، لازم است با دستگاه‌های مختلف تعامل سازنده‌ای داشته باشد.
ابراهیمی با اشاره به کمیت بالای برگزاری یادواره شهدا در استان یزد اظهار کرد: به لطف خدا و عنایت شهدا یادواره‌های خوب و متعدد در سطح استان منعقد می‌شود و کسب رتبه اول کشور را در این زمینه دارا هستیم لکن باید تلاش کنیم بر غنی یادواره بیفزاییم.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با ارائه گزارشی از موفقیت‌های بنیاد یزد در سال جاری، طرح سپاس را از موفق‌ترین طرح های بنیاد یزد عنوان کرد که طی آنان خادمان شهدا و ایثارگران با مراجعه به ولی نعمتان خود، ضمن قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات آنان برای حل آن اقدام می‌کنند.
منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..