خیران یزدی ۴۲ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند

no-thumbs

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به رشد 32 درصدی کمک‌های مردمی استان به مراکز نیکوکاری در 9 ماه نخست سالجاری گفت: خیران یزدی 42 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش یزدی نیوزغلامرضا مشعلچی، اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۹ مرکز نیکوکاری در استان یزد مشغول به فعالیت هستند که فعالیت اصلی این مراکز حمایت از اقشار ضعیف جامعه است و با مشارکت مردم و خیران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مراکز تلاش می‌کنند با شناسایی خیران و افراد متمکن جامعه و جذب کمک‌های مردمی و هدایت آن به سمت نیازمندان جامعه، بخشی از مشکلات اقشار آسیب پذیر را رفع کند.

مشعلچی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در زمینه‌های درمان، جهیزیه، تعمیر مسکن، تامین لوازم ضروری منزل و یا سایر خدمات مورد نیاز محرومان جامعه به این مراکز اهدا کنند.

وی بیان داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده با نظارت اعضای هیات عامل مراکز نیکوکاری و ائمه جماعت مساجد میان اقشار ضعیف و نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد با اشاره به اینکه سال گذشته خیران ۳۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال به این مراکز کمک کرده‌اند، افزود: با هدف کمک به نیازمندان ۴۲ میلیارد ریال کمک در ۹ ماهه نخست سال جاری از طریق این مراکز جذب شده است.

وی عنوان کرد: امید است با ظرفیتی که در استان یزد وجود دارد از طریق این مراکز، افراد بیشتری از کمک‌های خیران بهره‌مند شوند و با این کار بخشی از مشکلات اقشار ضعیف استان کاهش پیدا کند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..