رئیس کل دادگستری استان یزد:

دردوسال اخیر ۴میلیاردتومان برای ساخت دادگاه و خانه سازمانی قضات یزد هزینه شد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در دو سال گذشته افزون بر 40 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مختلف مورد نیاز دادگستری در سطح استان تامین و هزینه شده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از تابناک یزد،محمدرضا حبیبی در جلسه شورای قضایی استان با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام ( ص) و حضرت امام صادق (ع) افزود: این اعتبارها برای ساخت ساختمان دادگاه در بخش های دور افتاده و محروم و نیز منازل سازمانی برای قضات در آن مناطق شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد یادآور شد: در بخش مروست دادگاه در یک منزل سازمانی محقر مستقر بود و در بخش زارچ دادگاه در یک مدرسه مستقر شده بود که آموزش و پرورش و مردم محل به خاطر کمبود فضای آموزشی دائم پیگیر تخلیه آن بودند .
حبیبی خاطر نشان کرد: قاضی که با جان و مال و آبرو و ناموس مردم سرو کار دارد وقتی به مناطق محروم اعزام می شود حداقل نیاز او که باید تأمین شود سرپناه و منزل مسکونی هرچند کوچک و محقر است که با این وجوه از زمان کلنگ زنی تا افتتاح و بهره برداری فقط یک سال طول کشید و رضایت مندی مردم را به دنبال داشت .
وی افزود: قوه قضاییه رسالت تامین عدالت ، امنیت و آرامش جامعه را دارد و بنا به این رسالت خطیر باید برای مشکلات مالی و اعتباری آن و حفظ استقلال آن چاره اندیشی صورت گیرد .
 

بخش نظردهی بسته شده است..