نشست هم اندیشی شرکت های تعاونی سهام عام به میزبان پبشگامان

نشست هم اندیشی شرکت های تعاونی سهام عام و شرکت های تعاونی بزرگ با موضوع " نقش تعاونی ها در بورس " به میزبانی شرکت تعاونی پیشگامان کویر پرشیا در هتل چمران شیراز برگزار گردید.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، با حضور مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، دکتر امیری معاون نظارت بر بورس ها و سازمان بورس و اوراق بهادار تهران ، مدیران ارشد بخش تعاون و بورس کشور و مدیران شرکت های تعاونی سهام عام و شرکت های تعاونی بزرگ، نشست هم اندیشی با موضوع نقش تعاونی ها در بورس به میزبانی شرکت تعاونی پیشگامان کویر پرشیا یکشنبه ۲۱ آذر ماه در هتل چمران شیراز برگزار گردید. دکتر امیری معاون سازمان بورس کشور در این نشست در سخنانی شرایط لازم برای ورود تعاونی ها به بورس را ذکر کرد و بر لزوم ارتباط دو سویه تعاون و بورس تاکید کرد. مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون نیز بر لزوم حضور تعاونی ها در بورس  تاکید کرد و اظهارامیدواری نمود  با همکاری مناسب سازمان بورس کشور شاهد حضور فعال و تاثیرگذار تعاونی ها در بورس باشیم.

دکتر رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان نیز در این نشست اظهار داشت بخش تعاون باید قوی تر از گذشته ظاهر گردد تا برای ورود به بازار بورس دچار دغدغه نباشد.
همچنین در این نشست مدیران تعاونی های بزرگ کشور در سخنانی سوالات و مشکلات خود را با مسوولان در میان گذاشتند و مقرر گردید با پیشنهاد مهندس کلانتری کار گروه هایی جهت تسهیل شرایط ورود تعاونی ها به بورس در آینده نزدیک تشکیل گردد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..