گزارش مسئولان استان از روند ساخت جاده بافق

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: احداث باقیمانده بزرگراه بافق– یزد در سه فاز مجزا در حال اجرا است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا،" محمدرضا نقصان محمدی" با بازدید از قطعه پایانی بزرگراه بافق – یزد از آخرین وضعیت راهسازی این قطعه آگاه شد.

 
وی در این بازدید که به همراه مدیران شرکت های راهسازی راهیدکو تهران و فرش راه یزد انجام شده است،‌ از بهره برداری ۱۳ کیلومتر ابتدای این مسیر خبر داد و گفت: باقیمانده این مسیر را به سه قسمت تقسیم کردیم که پیمانکاران به صورت مجزا در حال فعالیت است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه با اشاره به جلسات متعدد و پیگیری های مکرر مسئولان شهرستان اظهار کرد: امیدواریم هرچه سریعتر این مسیر به بهره برداری برسد.
 
نقصان محمدی احداث پل رودخانه شور را از جمله اقدامات در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان دانست و بیان کرد: طراحی و برآورد سازه این پل انجام شده است.
 
این مقام مسئول در مورد مسائل مالی این پروژه، خاطرنشان کرد: با پیگیری های فرماندار بافق و حمایت‌هایی که از سوی استان انجام می‌شود به مرور در حال جذب اعتبار و پرداخت به پیمانکاران هستیم.
 
"محمد‌زاده رحمانی" سرپرست فرمانداری بافق با تاکید بر اهمیت این جاده از دید مردم و مسئولان شهرستان گفت: امیدواریم با وعده هایی که پیمانکاران داده اند این پروژه در زمان مقرر به سرانجام برسد که برای عملی شدن این مهم، پیگیری های مکرر خود را ادامه خواهم داد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل محور بافق – رفسنجان قطعاً بار ترافیکی این مسیر دو چندان خواهد شد که باید هرچه سریع تر این بزرگراه برای رفاه رانندگان و شهروندان به بهره برداری برسد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..