معاون استانداری یزد: پویایی استان، درگرو اقتصاد مقاومتی

no-thumbs

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: سرعت بخشی و اجرای صحیح برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان باعث پویایی، خروج از رکود و رونق اقتصادی استان می شود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سیدمحمدرضا سیدحسینی  در پانزدهمین نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد افزود: اگر بخواهیم به صورت واقعی به شاخص های اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم باید برای اجرای برنامه هایی که در این راستا تدوین شده بسترسازی شود.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات مقام معظم رهبری می توان از شرایط ناپایدار اقتصادی گذر کرد.
سیدحسینی یادآور شد: برای تقویت صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری ازهدر رفت آن از طرح و برنامه های بخش خصوصی در این زمینه استقبال و همکاری لازم برای تحقق آنها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
پانزدهمین نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه استان و اعضای این ستاد در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

بخش نظردهی بسته شده است..