عزاداری کاروان نیروهای مسلح دارالعباده یزد به مناسبت دهه پایانی ماه صفر

کاروانی از نیروهای مسلح دارالعباده یزد روز دوشنبه بمناسبت دهه پایانی ماه صفر و سالروز رحلت حضرت محمد (ص)در خیابان های این شهر به عزاداری پرداختند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایرنا ، این مراسم معنوی همه ساله بر اساس یک سنت معمول همزمان با دهه پایانی ماه صفر و در سالروز رحلت جانگذار پیامبر اکرم (ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن و همچنین در آستانه شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور نیروهای انتظامی ، سپاه پاسداران و ارتش برگزار می شود.

اعضای کاروان بزرگ عزاداران حسینی نیروهای مسلح استان یزد ابتدا در صفوف منظم در میدان آزادی یزد تجمع کردند و سپس در خیابان های فرخی ، میدان شهید بهشتی (ره) و خیابان امام خمینی (ره) به عزاداری و سوگواری پرداختند .
آنها سپس با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در چهار راه شهدا و حسینیه امیرچقماق به سوگواری و عزاداری در رثای رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن (ع) اقدام کردند.
همچنین ادامه مراسم در مسجد امیرچقماق با سخنرانی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد سردار اکبر فتوحی در خصوص انقلاب و انقلابی گری و نقش مردم در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی انجام گرفت.
در ادامه امام جمعه محمد آباد یزد در سخنانی با تسلیت دهه پایانی ماه صفر در خصوص مصائب و فضائل و مناقب پیامبر اکرم (ص) و امام حسن و امام رضا (ع) به ایراد سخن پرداخت.
این مراسم هر سال با استقبال نیروهای مختلف مسلح استان و مسئولان اجرایی و نظامی یزد برگزار می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..