بازدید وزیر دادگستری از شرکت تعاونی پیشگامان صنعت سبز

وزیر دادگستری از شرکت تعاونی پیشگامان صنعت سبز بازدید کرد و گفت: کویر یزد،از سنگ سرمایه تولید می کند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،وزیر دادگستری به همراه استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل حوزهٔ استاندار و روابط عمومی استانداری از شرکت تعاونی پیشگامان صنعت سبز  اولین کارخانه تولید کاغذ از سنگ در ایران بازدید کرد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در بازدید از فرآیند تولید کاغذ از سنگ که در این شرکت انجام می شود، با اشاره به اهمیت تولید در درون کشور گفت: کویر یزد از سنگ سرمایه تولید می کند.

در این بازدید دکتر رضایی نژاد رئیس هیئت مدیرهٔ گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد، توضیحاتی دربارهٔ چگونگی فاز یک تولید کاغذ از سنگ ارایه کرد و گفت: در فاز دوم تولید کاغذ از سنگ، همهٔ مواد اولیهٔ مورد نیاز این فرایند از داخل تأمین خواهد شد.

گفتنی است، ماندگاری بالا در محیط های گوناگون، مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت، برگشت پذیری به طبیعت، دوستی با محیط زیست، مقاوم بودن در برابر آتش، مستحکم و با دوام بودن، مقاوم بودن در برابر خوردگی و حشرات موذی، از مزایای کاغذ به دست آمده از سنگ در مقایسه با کاغذهای سلولزی، به شمار می رود.

بخش نظردهی بسته شده است..