پارک مسافر در یزد ایجاد شود

no-thumbs

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مسافرپذیر بودن این شهر خواستار ایجاد پارک مسافر در یزد شد.

به گزارش یزدی نیوزشیخ عباس زارع  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: احداث پارک مسافر با توجه به ویژگی‌هایی که استان یزد دارد و از مراکز درمانی که در سطح شهر و اطراف شهر مستقر است ضروری است.

وی ادامه داد: بهترین نقطه برای احداث پارک مسافر در مجاورت پارک کوهستان است چراکه هم امنیت بالایی دارد و هم دسترسی به مراکز درمانی و اماکن تاریخی در سطح شهر را آسان می‌کند.

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه زمین‌های زیادی در مجاورت پارک کوهستان رها شده است اضافه کرد: می‌توان با بهره‌مندی از بخشی از این زمین‌ها نسبت به احداث پارک مسافر اقدام کرد چراکه با توجه به قرارگیری در مجاورت پادگان نظامی امنیت بالایی نیز دارد.

وی با اشاره به موقعیت منطقه پارک کوهستان عنوان کرد: در آینده بسیار نزدیک بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که در مسیر پارک ایجاد می‌شود، این محل را به محل تردد مسافران تبدیل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام زارع بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک مسافرانی که برای درمان به استان یزد سفر می‌کنند و نیاز به استفاده از مراکز درمانی نزدیک پارک کوهستان دارند قطعا چادرهای مسافرتی را در این محل برپا می‌کنند که باید از اکنون به فکر احداث پارک مسافر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف از سوی شهرداری در سطح شهر اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها نباید به شکلی باشد که برای مردم در سطح شهر مشکلات ایجاد کند و مردم ناراضی باشند.

رئیس شورای شهر یزد با تاکیدبر عدم ایجاد مشکل برای مردم در اجرای طرح‌های شهری از سوی شهرداری گفت: نخستین موضوعی که باید در اجرای طرح‌ها مد نظر قرار گیرد، تسریع در روند اجرای پروژه است تا مشکل کمتری برای مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به اجرای طرح طرح کف‌سازی خیابان قیام یزد عنوان کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از ایجاد مشکل برای شهروندان در طرحهای شهری، اجرای طرح کف‌سازی خیابان قیام یزد باید تا ابتدای اسفند به پایان برسد.

حجت‌الاسلام زارع با تاکیدبر ضرورت جایگزینی مسیرهای جدید برای رفت و آمد مردم از سوی شهرداری اظهار داشت: سرعت در اجرای کار و در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین برای تردد مردم در طول زمان اجرای طرح باید از سوی شهرداری مجدانه پیگیری شود تا مردم مشکلات کمتری را در زمینه اجرای طرح‌ها احساس کنند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..