بانک اطلاعاتی مالیاتی یزد در حال تکمیل است

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل پیشین امور مالیاتی استان یزد با تاکید بر ضرورت وجود شفافیت در صورتهای مالیاتی، گفت: بانک اطلاعاتی مالیاتی یزد در حال تکمیل است.
سیدرضا نوربخش  در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید امور مالیاتی استان یزد اظهار داشت: وصول مالیات در زمان تعیین شده است که اهمیت دارد و اگر قرار است مالیاتی بنویسیم که سالهای سال وصول نشود و برای شهروندان هم مشکل ایجاد کند، کار بیهموده‌ای انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که با فقدان مدارک روبرو هستیم اما با اقدامات صورت گرفته، بانک اطلاعاتی اداره کل مالیاتی یزد در حال تکمیل است  و در بعضی از موارد هم اطلاعاتی نداریم و باید سعی کنیم زمان بیشتری برای تشخیص قرار دهیم.

مدیرکل پیشین امور مالیاتی استان یزد ادامه داد: در صورتی که با فقدان اطلاعات کافی روبرو هستیم، باید لااقل زمان بیشتری صرف بررسی قرار دهیم که تا حد امکان از مشکلات پیشگیری کنیم.

نوربخش با اشاره به اینکه مشکل صنعت باید توسط خود صنعت برطرف شود، گفت: اگر قرار باشد مشکل مالیاتی را اداره مالیاتی مشکل بانکی را بانکها رفع کنند با همین وضعیت روبرو هستیم که الان داریم.

وی تصریح کرد: مشکل از زمانی شروع می‌شود که اطلاعات نادرست توسط مشمولان پرداخت مالیات ارائه می‌شود و پرداخت مالیات هم به وسیله این اطلاعات نادرست انجام می‌گیرد.

مدیرکل پیشین امور مالیاتی استان یزد خاطرنشان کرد: زمانی که دفاتر ما درست نباشد و کتمان مالیاتی داشته باشیم، مطمئنا در آینده با مشکل بانکی و تسهیلات روبرو می‌شویم ولی اگر این موارد را صحیح انجام دهیم، با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شویم.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..