کاروان عشق از میبد راهی کربلا شد

no-thumbs

در حالی که کمتر از 10روز به گردهمایی عظیم اربعین حسینی باقی مانده است دلدادگان حسینی از محلات مختلف شهرستان میبد هم برای پیوستن به این اجتماع عظیم یکشنبه عازم کربلا شدند.

به گزارش یزدی نیوزامامزاده ابوالقاسم بیده  مملو از جمعیتی بود که با شاخه های گل عزیزانشان را برای این سفر معنوی بدرقه می کردند.
این گزارش حاکیست ، غلتیدن اشک های شوق دلدادگان از گونه هایشان درگوشه و کنار کاروان، احساس پیوستن به کاروان را دوچندان کرده بود .
حجت الاسلام قدرتی از روحانیون محل می گوید:۱۲۰ نفر از این جمعیت دل به اربعین حسین (ع) بسته اند.
وی با بیان اینکه دشمنان فکر می کنند با ایجاد رعب و وحشت می توانند از عشق و محبت و ارادت این ملت نسبت به ائمه معصومین بکاهند افزود: چشم دشمنان اسلام و انقلاب کورباد و ببینند که چگونه مردم برای عرض ارادت به سالارشهیدان اباعبدالله الحسین (ع) لحظه شماری می کنند تا خودشان را به موج عظیم اربعین برسانند.
یکی ازجوانانی که راهی کربلا بود به خبرنگار ایرنا گفت:به قولی کربلا منتظرماست بیا تا برویم یعنی کربلایی که سالها با روی کار بودن رژیم بعث و جنگ تحمیلی ازآن محروم بودیم و امروز به برکت خون شهدا مسیر آن بازشده است حیف است که از قافله عقب باشیم .
بانویی که اشک هایش را از دوربین مخفی می کرد موفق شدیم گفت:پسرم از محرم تاکنون شیدایی می کرد تا خودش را پای پیاده به کربلا برساند حالا خودم هرچند نمی توانم بروم اما جسمم اینجاست و روحم برای بین الحرمین پرکشیده است و بغض امانم نمی دهد .

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..