باخت میلیاردی جوانان ایرانی به قمارخانه‌های آنلاین

به گزارش یزدی نیوزروزنامه جوان در گزارشی با تیتر «باخت هزاران میلیاردی جوانان به قمارخانه‌های آنلاین» با اشاره به اینکه پوکر با انفعال مسئولان قربانی می‌گیرد نوشت: «اینجا قمارخانه‌های ایران است! اینجا برنامه‌ریزی حساب شده‌ای برای اعتیاد و کلاهبرداری اینترنتی و حتی خروج ارز از کشورمان وجود دارد. قربانیان قمارخانه آنلاین پوکر در غیاب نظارت و اقدامات جدی، روزانه دهها و صدها میلیارد تومان به گردانندگان سایت‌ها، ‌کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی این بازی‌ها می‌بازند، اما مسئولان شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی و پلیس فتا همچنان هیچ برنامه‌ای برای مقابله با چنین تهدیدهایی ندارند.

 

یک شبه راه صد‌ساله را طی کردن و به‌دست آوردن پول زیاد بدون زحمت، آن‌هم بی‌توجه به حلال و حرام بودنش نتیجه‌اش می‌شود که افراد زیادی در دام قمار خانه آنلاینی به نام پوکر بیفتند.

«میلیونر شوید»، «‌بازی کنید و پول واقعی بگیرید»‌؛ ‌این نخستین طعمه‌ای است که بر سر قلاب ‌گردانندگان سایت‌ها، ‌صفحات و کانال‌های مربوط به بازی پوکر افراد و به خصوص قشر جوانی که ساعات زیادی را در حال گشت و گذار در فضای مجازی‌اند به خود جلب می‌کند. کسانی که این ورق بازی آنلاین را بلد نیستند هم با یک جست‌وجوی کوتاه در اینترنت می‌توانند برای ورود به این بازی اطلاعات لازم را کسب کنند. ورود به این بازی اما سرآغاز ماجرایی است که پایان خوشی ندارد و با کلاهبرداری‌های چند ده و چند صد میلیونی از هریک افرادی که می‌خواستند با بازی کردن پول در بیاورند، همراه بوده است».

همه کسانی که در این سایت‌ها بازی می‌کنند، خودشان را هم مجرم می‌دانند و از ترس اینکه به مشکل نخورند، حاضر نیستند از صاحبان این سایت‌ها شکایت کنند، اما نکته جالب‌توجه اینجاست که چرا مسئولان برای برخورد با این معضل هیچ تدبیری ندارند؟ بی‌تردید ردیابی ادمین‌های این سایت‌ها در فضای مجازی کار سختی نیست، اما با انفعال مسئولان و دستگاه‌ها، قمارخانه‌های آنلاین هر روز بیشتر از دیروز رشد می‌کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..