اجلاس استانی نماز یزد در میبد برگزار شد

به گزارش یزدی نیوزاجلاس استانی نماز یزد با تجلیل از برگزیدگان و فعالان عرصه نماز یزد، در مصلی آیت الله اعرافی(ره) میبد برگزار شد.
مسعود دریس دبیر علمی اجلاس سراسری نماز در اجلاس استانی نماز یزد که در مصلی آیت الله اعرافی(ره) میبد برگزار شد، اظهار داشت: تنها فریضه‌ای که می‌تواند هم رابطه انسان با خدا و هم سایر روابط انسان را بهبود ببخشد، نماز است.

وی با اشاره به  اینکه سه مدل نماز باطل، نماز صحیح و نماز مقبول وجود دارد، گفت: نماز مقبول نمازی است که جسم و روح داشته باشد.

دبیر علمی اجلاس سراسری نماز انقلاب و حرکت انقلابی امام خمینی(ره) را موسی زمانه دانست که خداوند برای اعاده حیثیت از مسلمانان فرستاده بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی دینی و اسلامی است که زمینه نجات مسلمانان از دست طاغوتیان زمان را فراهم کرده است.

دریس به نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملتهای مسلمان اشاره کرد و گفت: اگر نتوانیم معنویتی که در راس آن نماز است را در جامعه ترویج دهیم، نمی‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام علی حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز یزد هم در این اجلاس با اشاره به اینکه زکات نمود اقتصاد و نماز نمود دیانت یک جامعه است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ نماز در جامعه یک وظیفه همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه به ویژه مسئولان باید دست به دست هم داده و یک پارچه در راستای ترویج این فریضه مهم و واجب در جامعه تلاش کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد از همراهی و همکاری ادارات مختلف استان یزد با ستاد اقامه نماز استان یزد خبر داد و گفت: در اجلاس استانی نماز شاهد حضور و همکاری ادارات مختلف استان بودیم.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..