برخورد ۲ موتورسیکلت در یزد ۲ کشته برجا گذاشت

no-thumbs

فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: حادثه برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت عصر امروز (جمعه) در یزد 2 کشته برجا گذاشت.

به گزارش یزدی نیوزناصر مظفری  افزود: این حادثه در نزدیکی پارک کوهستان در مسیر شهرستان تفت اتفاق افتاد که بر اثر برخورد ۲ موتورسیکلت یک سرنشین در دم کشته شده و دومی نیز بخاطر شدت جراحات در یکی از بیمارستان ها فوت شده است.
فرمانده پلیس راه استان یزد علت این حادثه را حرکت خلاف جهت سرنشین یکی از موتورسیکلت ها عنوان کرد و افزود: خبر برخورد ۲ موتورسیکلت با مینی بوس که در برخی شبکه های اجتماعی و سایت ها آمده بی اساس است.
وی ادامه داد: با توجه به تردد زیاد وسایل نقلیه در روزهای تعطیل در مسیر تفت و مهریز، عدم رعایت مقررات از سوی برخی رانندگان باعث حوادث رانندگی در این محورها می شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد نیز از فوت ۲ سرنشین موتورسیکلت در تصادف عصر امروز در یزد خبرداد و گفت: با اعلام وقوع این حادثه پرسنل اورژانس به سرعت در محل حادثه حاضر و اقدامات درمانی را برای مصدومان این حادثه انجام دادند .
دکتر احمد دهقان در گفت و گو با به ایرنا افزود: ۲ مجروح این حادثه نیز به بیمارستان های شهید رهمنون و شهید بهشتی یزد متقل شدند که حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.
در یک هفته اخیر حدود ۳۵ شهروند استان یزد در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که ۲۸ نفر آنان جانباختگان واژگونی اتوبوس زائران کربلا بودند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..