شکست خاتم اردکان از کاله مازندران

no-thumbs

تیم والیبال خاتم اردکان یزد سه بر صفر از کاله مازندران شکست خورد.

به گزارش یزدی نیوزاین مسابقه در چارچوب هفته پنجم سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر ایران (یادواره شهدای منا) در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد.
در این مسابقه بازیکنان تیم کاله مازندران در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۷ میزبان خود خاتم اردکان را شکست داد.
در این مسابقه که در حضور جمع زیادی از تماشاگران اردکانی برگزار شد تیم خاتم این شهرستان برای کسب امتیاز تلاش زیادی را از خود نشان داد ولی نتیجه ای نگرفت.
تیم والیبال خاتم اردکان هم اکنون با پنج امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و در هفته ششم این رقابت ها در روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در تهران در خانه والیبال مهمان تیم بانک توسعه است.
در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور ، تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، سازمان عمران شهرداری ساری، هاوش گنبد، کاله مازندران، پارسه تهران، سایپا، صالحین ورامین، خاتم اردکان و شهرداری اراک حضور دارند.
این رقابت ها در ۲ مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود که در مرحله مقدماتی دیدارها به صورت دوره ای و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان در قالب ۱۱ هفته از ۲۸ مهرماه تا ۲۱ آذرماه و دور برگشت از ۲۸ آذرماه تا ۱۳ بهمن ماه در ۱۱ هفته برگزار می شود .
تیم خاتم اردکان تنها نماینده والییال استان یزد در لیگ برتر کشور است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..