تکمیل کادردرمانی بیمارستان اردکان با حضور پزشکان متخصص

به گزارش یزدی نیوزفرماندار اردکان گفت: به‌زودی کادر درمانی بیمارستان ضیایی این شهرستان با حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص تکمیل می‌شود.
 هادی مقیمی  با اعلام این خبر افزود: همزمان با افتتاح ۷۱۴ واحد LDR در کشور، ۲۲ واحد تک‌نفره زایمان طبیعی نیز در استان یزد به بهره‌برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: فاز اول بلوک زایمان بیمارستان ضیایی اردکان شامل ۵ واحد LDR با زیربنای ۳۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان افتتاح شد که بهره‌برداری از این واحدها گام مهمی در تحقق حقوق بیماران و در راستای پاسداشت حقوق شهروندی است.
فرماندار اردکان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به بحث سلامت و حقوق بیماران، نگاه ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت، اقدام بزرگی برای دستیابی به رضایت بیماران و پاسخ به مطالبات مردمی بود.
مقیمی همچنین با اشاره به لزوم تقویت کادر درمانی متخصص و فوق‌تخصص در شهرستان اظهار داشت: با پی‌گیری‌های صورت‌گرفته چندین پزشک متخصص و فوق‌تخصص به کادر درمانی بیمارستان افزوده خواهد شد.
فرماندار اردکان گفت: در جهت بهبود خدمات درمانی، به‌زودی پزشکان فوق‌تخصص گوارش و ریه و نیز متخصصان رادیولوژی و طب فیزیکی و توانبخشی به‌صورت تمام‌وقت در بیمارستان ضیایی اردکان مستقر خواهند شد.
اردکان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..