مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز:

۳ هزار کلاس درس غیر استاندارد در یزد نیاز به بازسازی دارد

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با بیان اینکه ۳ هزار کلاس درس غیر استاندار در یزد نیاز به بازسازی دارد گفت: ۴ مدرسه خیری در بافق در حال ساخت است که ۲ مدرسه در هفته آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی خواجه‌رضایی  در بازدید از مدارس خیرساز بافق با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان یزد نیازمند ۶۰ مدرسه نوساز در مناطق مختلف استان است، اظهار داشت: طبق برنامه زمان‌بندی با اداره آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان، در ۸ سال آینده مدارس نوساز مورد نیاز باید احداث شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان یزد با اشاره به مشارکت خوب خیران مدرسه‌ساز در ساخت مدرسه تصریح کرد: قطعا اعتبارات دولتی جوابگوی بازسازی و تخریب مدارس نیست و لازم است تا خیرین در این امر مشارکت کنند.

وی با بیان این مطلب که پیش‌بینی می‌شود جهت تخریب، بازسازی و ساخت مدارس جدید بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد و خوشبختانه ظرف یک سال گذشته خیرین استان مشارکت خیلی خوبی در امر ساخت مدرسه داشته‌اند، گفت: در ۸ ماه امسال حدود ۳۰ میلیارد تومان خیرین استان در قالب ۲۸ پروژه تامین اعتبار نموده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که این تعداد پروژه تا پایان امسال به ۵۰ مدرسه برسد و با همت خیران و تامین اعتبارات از سوی دولتمردان ظرف ۸ سال اینده بتوان سفره مدارس غیر استاندار در استان را بست.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..