المان‌های گردشگری یزد در خیابان قیام نصب شود

به گزارش یزدی نیوزنائب رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه طرح بازسازی خیابان قیام یزد انجام می‌شود، گفت: المان‌های گردشگری یزد در خیابان قیام نصب شود.
 ملیحه امینی اصل در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه توجه به رفاه مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی باید حتما لحاظ شود، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی شهر به طور طبیعی محدودیتهایی برای مردم ایجاد می‌کند ولی نباید این محدودیتها سبب مختل شدن روند عادی زندگی آنها شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح آرام‌راه‌سازی خیابان قیام یزد در دست اجراست و مباحث مختلفی مرتبط با این طرح در شهرداری، شورای شهر و دیگر دستگاه‌های مرتبط مطرح می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در این طرح باید مد نظر قرار گیرد این است که مسیر‌های رفت و آمد مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند، نباید مسدود شود.

امینی اصل افزود: بسیاری از کوچه‌هایی که به این مسیر منتهی می‌شوند یک طرفه هستند به همین دلیل حتما در طرح بازسازی این خیابان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یزد یکی از استانهای هدف گردشگری ایران به حساب می‌آید و این خیابان هم در مرکز بافت تاریخی قرار گرفته، لازم است که توسعه گردشگری در این بافت هم توجه صورت گیرد.

نائب رئیس شورای شهر یزد گفت: از جمله اقداماتی که می‌توان در این مسیر انجاد داد، نصب المانهایی از جاذبه‌های گردشگری استان یزد از جمله مسجد جامعه است.

امینی اصل به طرح ارائه تخفیف شهرداری یزد به بدهکاران عوارض مالیاتی اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر یزد این طرح را با هدف بهبود تبلیغات تمدید کردند ولی متاسفانه تبلیغات همچنان به گونه‌ای که باید باشد انجام نشده است.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..