به طور قطع اصلاح طلبان از روحانی حمایت می کنند

به گزارش یزدی نیوزقائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: آنچه مسلم است اصلاح طلبان به طور قاطع از آقای روحانی و دولت وی حمایت می کنند و امیدواریم وی با قدرت وارد صحنه شود.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا  در بازدید از غرفه ایرنا درباره برنامه های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: امیدواریم آقای روحانی سالم، قدرتمند و موفق باشد و وارد صحنه شود و قطعا جزو گزینه های برتر و مطرح است. 
وی افزود: ما امروز نمی توانیم اعلام کنیم که دستمان خالی است و یک گزینه بیشتر نداریم چون هنوز زمان انتخابات نیست البته این به این معنا نیست که فرد دیگری را در برابر روحانی مطرح کرده ایم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: هرموضوعی باید در زمان خودش مطرح شود بنابراین در زمان خودش هم مشخص می شود که آیا دکتر روحانی کاندیدا هستند یانه که به احتمال قریب به یقین همین خواهد بود.
وی در ادامه افزود: اما اینکه برای حمایت از روحانی اصلاح طلبان چگونه برنامه ریزی کنند هنوز زود است نظر داد چون باید کمیته های مربوطه و احزاب برنامه ریزی کنند که این تعامل با دولت را چگونه انجام دهند و دولت هم باید تصمیم بگیرد بهتر و بیشتر از گذشته با اصلاح طلبان تعامل داشته باشد.
منتجب نیا با اشاره به اینکه تاکنون حمایت دولت از اصلاح طلبان خوب بوده است گفت: ولی انتظار بیشتر از این است و امیدواریم هم در فضاسازی سیاسی و هم در انتصاب ها دولت محترم و شخص آقای روحانی جانب حامیان بدون توقع خود را بیشتر داشته باشند.
وی افزود: اصلاح طلبانی که ۸ سال در دولت گذشته مورد ظلم و ستم واقع شدند انتظار دارند که دولت روحانی بتواند بخشی از ظلم های دولت گذشته نسبت به آنها را جبران کند.
وی درباره حزب اعتماد ملی و انتشار روزنامه این حزب و فعالیت آن گفت: حزب اعتمادملی در سخت ترین شرایط فعالیت خود را با محدودیت هایی ادامه داد و از سال ۹۲ به بعد فضای مناسب تری را احساس کرد بنابراین به گسترش تشکیلات خود پرداخت و در همه استان ها و بسیاری شهرستان ها نمایندگی و شعبه دارد و فعال است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در دفتر مرکزی این حزب در سال جاری بازنگری نسبت به ساختار حزب داشتیم و آیین نامه های حزب را از نو مورد بررسی قرار دادیم چرا که به دلیل حمله سال ۸۸ به دفتر مرکزی تمامی اسناد و مدارک این حزب را برده و هنوز به ما برنگردانده اند.
منتجب نیا در ادامه گفت: طی نامه ای از وزیر اطلاعات خواستیم که دستور بازگرداندن اموال حزب را بدهند که هنوز اقدامی صورت نگرفته است. 
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: ما ناچار شدیم که بخشی از آیین نامه ها را دوباره تهیه و بخشی را بازنگری کنیم و اکنون وضعیت خوبی داریم.
وی ادامه داد: ما انتظار داریم که اجازه انتشار روزنامه داده شود چرا که این روزنامه عملا ارگان حزب اعتماد ملی است. ما رسانه مکتوب نداریم و انتظار داریم این رسانه ای که در جامعه هم جا افتاده بود و جزو رسانه های مطرح بود اجازه انتشارش را قوه قضاییه بدهد.

بخش نظردهی بسته شده است..