رئیس کمیته امداد: کاندیدا نمی شوم

no-thumbs

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه دولت باید تحمل خود را در قبال رسانه‌ها افزایش دهد، گفت: رسانه‌ها نیز باید جانب انصاف و عدالت را نیز لحاظ کنند.

به گزارش یزدی نیوزپرویز فتاح وزیر دولت نهم با حضور در غرفه باشگاه خبری توانا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری هستید و جبهه یکتا قرار است با شما رایزنی‌هایی داشته باشد اظهار داشت: من حقیقتا پرمشغله هستم و به کارم نیز علاقمند هستم، مقام معظم رهبری به بنده حکم داده‌اند و بنده یک فرد عمرانی و میدانی هستم.

فتاح با بیان اینکه بنده هر هفته در سفر هستم و وقت فکر کردن به مسائل انتخاباتی را ندارم، درباره اینکه آیا احتمال ندارد که دقیقه ۹۰ به انتخابات بیایید، تصریح کرد: بنده یک پهلو و صریح پاسخ دادم.

وی درباره اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر لزوم آزادی رسانه‌ها و در عین حال سخنان انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره شکایت از برخی رسانه‌ها و این دوگانگی گفت:‌ هم دولت و هم رسانه‌ها باید دل بزرگ داشته باشند، لازمه تکلیف و رشد نظام اسلامی همین تبادل افکار است لذا باید با نگاه اخلاقی و اسلامی خود این موضوع را ممزوج کرد.

فتاح درباره این نحوه برخورد دولت تأکید کرد: دولت حتما باید تحمل خود را بیشتر کند چرا که دولت خود منادی آزادی رسانه‌ها بوده و رسانه‌ها نیز باید جانب انصاف و عدالت را نیز لحاظ کنند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..