استقبال ازملی پوشان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی

no-thumbs

سرمربی و بازیکنان ملی پوش یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مورد استقبال گروهی از مسئولان و جمعی از هواداران و مردم قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز مراسم استقبال از ملی پوشان پر افتخار یزد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین جمعی از مسئولان و مردم علاقمند به ورزش فوتبال ساحلی در فرودگاه شهید صدوقی (ره) برگزار شد.
در این مراسم ، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک موفقیت اخیر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای از افتخار آفرینی سرمربی و بازیکنان یزدی این تیم قدردانی کرد.
مسعود شریعی با اشاره به جایگاه ورزش فوتبال ساحلی و توفیق های آن در استان یزد ابراز امیدواری کرد تا همچنان این رشته و ورزشکاران و ملی پوشان یزد در تداوم راه سربلند باشند.
در ادامه این برنامه همچنین جمعی از مسئولان ، ورزشکاران و مردم قدرشناس یزد با اهدای شاخه های گل بر تجلیل از ملی پوشان ، قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش کشور تاکید کردند .
محمد حسین میرشمسی به عنوان سرمربی و همچنین سید علی ناظم ، محمد علی مختاری و حمید بهزاد پور از یزد و باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هستند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شنبه شب در دیدار پایانی جام بین قاره ای در شهر دبی امارات به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت و در پایان ۶ بر ۲ شکست را پذیرا شد.
تیم ملی ایران در مرحله گروهی آمریکا را ۶ بر ۲ و مصر را ۴ بر یک شکست داد و همچنین این تیم در سومین دیدار پس از تساوی ۳ بر ۳ مقابل روسیه در ضربات پنالتی پیروز شد.
تیم شایسته فوتبال ساحلی ایران در این رقابت ها به مقام ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت و افتخاری دیگر را به کارنامه خود اضافه کرد.
تیم ایران سال ۲۰۱۳ در رقابت های جام بین قاره ای به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..