برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی مهریز

به گزارش یزدی نیوزچهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز با هدف برنامه‌ریزی و تبیین برنامه‌های هفته تکریم کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار برگزار شد.
 "محمد زارع" معاون فرماندار در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کتابداران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اجرایی کردن فعالیت‌های خاص کتابخوانی  در این هفته، زمینه شناخت بهتر از کتابخانه‌ها را فراهم می‌کند.

وی در این رابطه خواستار همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‎‎های عضو انجمن جهت تبلیغ و اطلاع‌رسانی برنامه‎‎های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان شد.

"سعید قریشی" رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در این جلسه ضمن قرائت دستور جلسه و ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته پرداخت.

افتتاح بخش کودک کتابخانه‌های مهر روستای بهادران و روضه الشهدای روستای میرک‌آباد شهرستان، بازدید فرماندار و اعضای انجمن از کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری نشست کتابخوان شهرستان با معرفی کتاب‌های سیره و زندگی امام حسین(ع) و نهضت عاشورا و نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای با اولویت‌ معرفی کتاب‌های مذهبی، از مصوبات این نشست بود.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی از طرف بسیج، ارائه برنامه‌های تبلیغی معرفی کتاب توسط روحانیون و مبلغین و معرفی دانش‌آموزان کتابخوان برتر، همکاری دستگاه‌های اداری و فرهنگی شهرستان برای مشارکت در تبلیغات محیطی نیز اشاره کرد.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..