نشست مجمع نمایندگان یزد و مدیران اقتصادی برگزار شد

no-thumbs

نشست مشترک مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی و مدیران اقتصادی استان در تالار فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این نشست ۳.۵ ساعته شماری از مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی و گمرک و دبیر شورای هماهنگی بانک های استان با ارایه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در استان، مشکلات و چالش های حوزه مدیریتی خود را مطرح کردند.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای پول و اعتبار در این نشست با قدردانی از اقدام دولت یازدهم در مهار تورم گفت: دولت برای مهار تورم هزینه های زیادی محتمل شد اما با اصرار بر هدف خود، فعالیت پوپولیستی (عوام گرایی) انجام نداد.
محمدرضا تابش افزود: دولت می توانست برای جلب رضایت مردم با چاپ اسکناس بدون پشتوانه استقراض کند، اما چنین نکرد.
کمال دهقانی نماینده تفت و میبد نیز با بیان اینکه زمینه جذب سرمایه‌ گذاران خارجی در کشور فراهم شده ، گفت: سرمایه گذاران با توجه به ویژگی های انسانی و اقتصادی استان یزد، به فعالیت در این خطه اعتماد دارند.
همچنین محمدرضا صباغیان نماینده مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد گفت: اگر در قانونگذاری و نظارت عملکرد خوبی داشته باشیم بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد؛ البته برجام هم در رفع مشکلات جامعه موثر بوده اما نباید همه مسائل و مشکلات را به آن گره بزنیم.
نماینده یزد و اشکذر نیز با بیان اینکه برای توسعه استان باید همه دستگاه ها به طور متوازن پیش بروند گفت: استان یزد در حوزه معدن و صنعت به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه دوم و چهارم، وضعیت مطلوبی در کشور دارد.
سیدابوالفضل موسوی افزود: مبداء صادرات استان یزد باید از همین استان ثبت شود و در عین حال بانک ها به سرمایه گذاران و صادرکنندگان خدمات مطلوبتری ارایه کنند.
در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی بخش اقتصادی استان توضیحاتی در خصوص مسائل و موفقیت های هر بخش ارائه کردند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..