نماینده یزد:

حساب‌های بانکی صنایع یزد باید به بانک‌های استان منتقل شود

نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به اینکه حساب بانکی اغلب صنایع یزد در بانک‌های پایتخت است، گفت: حساب‌های بانکی صنایع یزد باید به بانک‌های استان منتقل شود.

به گزارش یزدی نیوزسیدابوالفضل موسوی بیوکی اظهار داشت: برخی مشکلات باید به شکل دو طرفه حل و فصل شود تا گلایه‌های صنعت و بانک‌ها از یکدیگر پایان بگیرد.

وی عنوان کرد: حساب بسیاری از صنعتگران استان یزد در بانک‌های پایتخت است اما به نظر می‌رسد اگر مدیران اقتصادی استان بتوانند راهکاری پیدا کنند تا صنایع، معادن، بانک‌ها و بیمه‌ها در کنار یکدیگر کار کنند، به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: تبعات زیست‌محیطی و دیگر پیامدهای فعالیت صنعت و معدن در استان اثر می‌گذارد اما حساب‌های بانکی و مالی برخی صنایع و معادن متعلق به سایر استان‌ها است که لازم است ترتیب انتقال این حساب‌ها داده شود.

موسوی بیوکی با بیان اینکه مشکلات و گلایه‌های بانک‌ها و صنایع و معادن دوسویه است، تصریح کرد: صنایع باید مسائل مورد درخواست بانک‌ها را مدنظر قرار دهند و بانک‌ها نیز باید بتوانند شرایطی فراهم کنند که نیازهای صنایع را پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: برخی بانک‌های استان توان ارائه خدماتی که بانک‌های پایتخت به صنایع می‌دهند را ندارند که لازم است برای انتقال حساب صنایع و معادن به استان، این خدمات به یزد نیز تسری پیدا کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تصریح کرد: در مجموع باید شرایطی فراهم شود که بانک‌ها و بخش خصوصی بتوانند رو در رو با یکدیگر صحبت کنند و مسائل اقتصادی مشترک را با تعامل حل و فصل کنند.

وی افزود: بانک‌ها همچنین باید مصوبات دولت و بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های جدیدی که به شکل مقطعی برای رفع مشکلات مالی واحدها صادر می‌شود را مطالعه کرده و نسبت به آن اشراف کامل داشته و در اجرا همکاری کنند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..