تولید در استان یزد بسوی برندسازی حرکت کند

no-thumbs

استاندار یزد گفت: از مهمترین شاخصه‌های تولید برای صادرات سفارش محوری است بنابراین فرایند تولید در استان باید به سمت برندسازی حرکت کند.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان افزود: تجارت در اقتصادی استان جایگاه ویژه ای دارد ولی در کالاها و محصولات مختلف تولیدی استان هنوز برندسازی لازم انجام نگرفته است .
وی ادامه داد: برندسازی محصولات زمانی انجام می‌ گیرد که اعتبار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی یافته باشد که این مهم بوسیله توسعه بازارهای هدف و روند صحیح صادرات به دست می‌آید.
استاندار یزد تصریح کرد: باید تجارت با خارج از کشور به صورت هوشمندانه ارتباط برقرار شود و اگر اعمال نفوذ در روند برندسازی صورت گرفت با دقت و ظرافت باید عمل شود و وسیله دست سودجویانی که از برندهای متعبر سوء استفاده می کنند، قرار نگیریم.
میرمحمدی گفت: ارتباط با خارج در زمینه تولید ضروری است چون نمی‌توانیم با قطع ارتباط از دنیا تداوم تولید و صنعت را حفظ کنیم.
استاندار یزد گفت: زمانی می‌توان صادرات و بازار مطمئن در خارج داشت که تولیدهای مورد نیاز و سفارشی انجام دهیم تا دیگر هیچ کالایی از تولیدهای داخلی ما در انبارها باقی نماند.
میرمحمدی افزود: توجه به سلائق مختلف و نوگرایی برای ایجاد بازار در امر صادرات یک ضرورت است و کالاها باید متنوع و بر اساس نظر مشتریان تولید و عرضه شود.
وی خاطر نشان کرد: موضوع راهبردی تحقیق و توسعه برای رفع ایرادها در کار صادرات، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت از عمده ترین ضرورت ها برای هر واحد تولیدی و صنعتی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.
در این مراسم که با حضور معاون وزیر صنعت و جمعی از تولید کنندگان برگزار شد از صادرکنندگان برتر استان یزد تجلیل بعمل آمد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..