بدنبال حضور برخی افراد:

شائبه فعالیت های سیاسی دریکی از امامزاده های یزد

فعالیت های سیاسی یک امامزاده در یزد طی ماههای گذشته رنگ پررنگ تری به خود گرفته است.

به گزارش یزدی نیوزاین فعالیتهای در حالی صورت می گیرد که در آستانه انتخابات بعضا شائبه های سیاسی آن باعث برخی اظهار نظرهای جدی در میان فعالان سیاسی و دینی نیز شده است.
حضور برخی چهره های جنجال برانگیز برای اجرای سخنرانی در این امامزاده باعث شائبه های جدی فعالیت سیاسی در این امامزاده شده است،به طوریکه این فعالیت های با با حجم زیادی از زتبلیغات در سطح شهر نیز روبرو بوده است.
چهره هایی همچون فرزاد جمشیدی که حتی صدا و سیما سالهاست او را در ورود به این سازمان ممنوع الورود کرده است سرآغاز فعالیت های سیاسی و فرهنگی این امامزاده بود که در ماههای اخیر رقم خورد.
چند وقت پیش منصور ارضی از مداحان جنجالی به این امزاده دعوت شد.منصور ارضی که  بواسطه برخی اظهارات جنجالی اش در مورد عادات امام حسین (ع)مورد انتقاد جدی تعدادی زیادی از صاحبنظران دینی قرار گرفت ،چند روز بعد از اظهارات جنجالی خود به این امامزاده دعوت شد وبه غیر از مداحی، سخنرانی تند و جنجالی نیز علیه دولت داشت.
امروز نیز یکی از روحانیون نزدیک به محمد باقر قالیباف به این امامزاده دعوت شده است.این فرد که بنا بر اظهارات برخی منتقدان از رانت ملک از سوی شهرداری تهران متهم شده است قرار است در این امامزاده سخنرانی داشته باشد.
به هر حال،گفته می شود مدیرتولیت این امامزاده که از نزدیکان شهرداری تهران است درنظر دارد اوج فعالیت سیاسی و فرهنگی این امامزاده در یزد را به سمت و سوی خاص سیاسی روانه نماید.

تابناک

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..