برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی در بهاباد

به گزارش یزدی نیوزاولین هفته فرهنگی اجتماعی در بهاباد با موضوعات مختلف فرهنگی هنری و اجتماعی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برگزار می گردد.
 این هفته با محوریت فرمانداری بهاباد و همکاری ادارات شهرستان و همچنین همکاری پروژه منارید از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۰ آبان ماه با اجرای برنامه های مختلف برگزار خواهد شد.
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد با اعلام این خبر گفت : برگزاری هفته فرهنگی اجتماعی در شهرستان بهاباد می تواند فرصت و زمینه مناسبی برای معرفی و ارائه ظرفیت‌های مختلف شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، علمی، ادبی و هنری به شهروندان بهابادی و  هم استانی‌ها باشد و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
مهدی اسماعیل زاده جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر هفته فرهنگی اجتماعی بهاباد تأکید کرد و گفت: ارائه و معرفی صنایع دستی، غذاهای بومی و محلی، معرفی و ارائه محصولات و سوغات شهرستان از جمله مواردی است که در برگزاری هفته فرهنگی اجتماعی  شهرستان مورد توجه قرار می گیرد.
وی افزود: این هفته با هدف معرفی مفاخر و شخصیتهای برجسته ، معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرستان بهاباد و همچنین مشارکت هرچه بیشتر مردم در این عرصه‌ها که موجب حفظ سرمایه‌های اجتماعی این شهرستان می‌شود، برنامه ریزی شده است.
مراسم افتتاحیه اولین هفته فرهنگی، اجتماعی شهرستان بهاباد روز شنبه ۱۵ آبان ماه ساعت ۹ صبح در محل مجتمع فرهنگی هنری ملاعبدا… بهابادی برگزار خواهد .

بخش نظردهی بسته شده است..