یک مقام مسئول:

۲۹۰ پروژه نیمه تمام یزد به بخش خصوصی واگذار شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد با اشاره به پروژه های نیمه تمام موجود در استان یزد گفت: تا پایان شهریورماه جاری، ۲۹۰ پروژه نیمه تمام یزد به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش یزدی نیوز حمیدرضا نصیری زاده در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه در قالب کارگروه‌های مختلف ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی، به وضعیت پروژه های نیمه تمام استان یزد نیز رسیدگی شد، اظهار داشت: تا پایان سال گذشته ۱۰۳ پروژه به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان اینکه تنها پروژه‌هایی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند که این قابلیت را داشته باشند، افزود: تا پایان شهریورماه نیز آمار پروژه‌های واگذار شده به ۲۹۰ مورد رسید.

نصیری زاده با اشاره به فعالیت ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان یزد با ۹ کارگروه بیان کرد: این ستاد تاکنون ۵۱ مصوبه داشته و در مجموع کارگروه‌های این ستاد کار تدوین برنامه، تصویب، پیگیری از پس از تصویب، پایش و نظارت، فرهنگ سازی و گفتمان سازی در مورد اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد با اشاره به اینکه خروج بنگاه‌های اقتصادی استان یزد از رکود نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این ستاد بوده است، افزود: هزار و ۱۹۶ واحد مشکل دار به بانک‌ها معرفی شده اند که بانکها تاکنون ۴۸۲ میلیارد تومان تسهیلات به آنها پرداخت کرده اند.

نصیری زاده، مجموع رقمی که بانکها باید به این واحدهای معرفی شده پرداخت کنند را بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..