درجلسه احزاب مطرح شد:

کاهش امید به زندگی در یزد!

استاندار یزد، در زمینه کاهش امید به زندگی در استان یزد گفت: این آمارها باید با منابع و مؤاخذ مشخص مطرح شود وگرنه نمی‌تواند پایه و اساس درستی داشته باشد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی  در جلسه احزاب ظهار داشت: این امر توفیق بزرگی در فضای سیاسی استان یزد است.

وی بیان کرد: هیچ‌یک از تشکل‌ها و احزاب برای بیگانه دلسوزی ندارند و همه احزاب برای اتحاد، دوستی، رفع مشکلات مردم و کشور و آرامش فعالیت می‌کنند اما نوع نگاه‌ها به این موارد متفاوت است.

استاندار یزد با بیان اینکه باید سخنان و دیدگاه‌های نمایندگان احزاب مختلف را به‌عنوان یک فرصت تلقی کنیم، اظهار داشت: احزاب متولی نشاط سیاسی هستند و دولت نیز در صدد گسترش فعالیت‌های سیاسی احزاب است زیرا معتقد است تضارب آرا ما را به پیش خواهد برد.

وی در پاسخ به مسائل مطرح شده از سوی سخنگوی اصولگرایان استان یزد در مورد مسأله امنیت و رابطه آن با حضور اتباع خارجی از یک‌سو و خشکسالی‌های پی در پی از سوی دیگر بیان کرد: این دو مسأله کاملا صحیح و از معضلات استان یزد است اما برای عبور از این مسائل راهکارهایی اندیشیده شده که به‌زودی اجرایی می‌شود.

میرمحمدی در مورد فضای سیاسی و فعالیت احزاب فاقد مجوز نیز عنوان کرد: تلاش ما در راستای مراجعه این احزاب برای دریافت مجوز است و فضا را نیز برای آنها باز گذاشته‌ایم و امیدواریم همه احزاب استان یزد بتوانند قانونمند حرکت کنند.

وی در پاسخ به مورد دیگر مطرح شده توسط سخنگوی اصولگرایان استان یزد بیان کرد: اینکه گفته می‌شود در مورد عزل و نصب‌ها فراجناحی عمل نشده است و ممکن است گاهی جریان اصلاح‌طلبی در این مقوله پررنگ‌تر دیده شده، به‌دلیل مطالبات مردمی است.

میرمحمدی تصریح کرد: باید ببینیم کار چگونه سامان بیشتری می‌گیرد و از نظر ما مسؤولیت را می‌توان به افرادی سپرد که وجدان کاری بالایی داشته و از افراط و تفریط به‌دور باشند.

استاندار یزد در مورد موضوع مطرح شده در مورد اتاق فکری که خارج از استان برای یزد تصمیم می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هیچکس و هیچ گروهی در تصمیمات من دخیل نیست، مشورت می‌گیرم اما تصمیم‌‌گیری بر پایه تصمیم شخصی است و مشورت را نیز از همه طیف‌ها و گروه‌ها دریافت می‌کنم.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..